Till handen

Maria ringde mig nyss och bad mig komma till Handen med hennes legg. Jag orkar egentligen inte men tyckte skit synd om inte jag kommer så kommer hon inte heller in för hon har glömt den här. Oj jag ba bablar och har inte ens berättat vad det är. Vad jag har förstått så är det en grej i handen där massa folk ska uppträda och även hiphop artister. Pato-boo, ladyv och några till. Dem stänger 02,jag e snäll och kommer då. Dessutom vill jag träffa Pato boo som har blivit så snygg hahaha..

Jag har ju inte gjort något på hela dagen känns bra ändå att få komma ut. Kanske meningen att jag ska gå dit? aja nu ska jag hoppa in i duschen och försöka hinna med halv tåget.

NOT dem ska redan uppträda så det är ingen idea!!! ajaaa ska ändå duscha:)


 I mörkt hår:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0