Tro inte på vad han säger förens han visat det

Jag hoppas mina grejer kommer redan imorgon. Jag fick ett mail från nelly om att det skulle ta yttligare 2 arbetsdagar alltså idag och imorgon? Jag hoppas det! Orkar inte vänta haha. Hoppas dem kommer imorgon när jag är hemma då börjar jobba kl 11.

Jag har så ont i armen känner mig helt stel med den. Jag får ont bara jag rör på den. Jävla vaccinet, hate it! Jag som jobbar idag börjar 16:45 hoppas de går bra men den här smärtan.

Jag var uppe till ganska sent igår natt har vänt på dygnet inte bra! För er som undrar, jag börjar skolan den 18 e det är därför jag varit hemma;) Jag tittade lite på vart jag kan resa i sommar. Jag skulle så gärna vilja göra det. Bort från kalla Sverige sommar. Jag tittade lite runt. Tänkte på malaga eller Ibiza. Får se. Ibiza är tydligen värsta party stället, min syster var där när hon var yngre. Jag vet iallafall att jag vill bort! Ensam eller med någon måste dra ändå. Undra vem som skulle vilja resa med mig? hihi. Planerat med tjejerna men det verkar som att dem inte vill det lika mycket som jag, känns som att det inte kommer att bli av att alla åker. Men jag måste bort lite, det har varit så mycket på sista tiden. Hoppas tiden går fort som fan.

I december är det bestämt att åka till Chile ska dit med hela familjen förutom Johnny och hans familj som ska stanna här. Jag längtar så mycket, har inte varit där sen jag var 15 år tänk er. En hel paradise för mig där.





Ibiza 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0