my day

Vilken lång dag jag hade idag. Men nu är jag äntligen hemma, eller jag kom faktiskt hem för ett bra tag sen. Jag gick hemifrån halv 8 i morse. Jag var i skolan hela dagen, efter skolan så åkte jag till jobbet och sluade 21:15. Bursa slutade en kvart innan mig men vi tog ändå samma buss.

Jag åkte hem till Carro en stund. Vi tog det lugnt där med några och drack lite. Det kändes ganska bra förutom att jag började bli trött ganska tidigt efter att jag kom. Men jag tog sista bussen hem som åkte 00.
Jag har verkligen saknat Carolina så mycket. Henne har jag kännt nästan hela mitt liv. Trivs så bra ihop med henne. Vi brukar inte ses så mycket pga att båda har ju saker att göra. Men kontakten bryter vi aldrig. Hon kanske ska börja jobba på mitt jobb, gud vad roligt det skulle vara! Hoppas hoppas! Vi har planerat resa tillsammans i sommar:)

Så fort jag kom hem så ville jag ringa till mina föräldrar men telefonen var inte på plats. Jag blev så sjukt irriterad och arg att jag fick tårar. Min bror visste inte vart den va. Ricky var den som använde den sist och han är inte ens hemma. Det påverkade mig så mycket bara för att jag så gärna vill prata med dem och när jag inte kan det, får jag panik! Jag brukar bli sur när jag inte får som jag vill.

Nu känner jag att jag måste sova. God natt:) Juste min Gaby är äntligen tillbaka från sin resa:D hihi glad för det, Älskar dig!!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0