Shopalcoholic

Efter praktiken idag blev det lite shopping för min del. Syftet var att jag skulle köpa två snygga byxor som kommit ut på hm. Dem fanns tyvär inte så det slutade med att jag köpte en massa annat. Var nära på köpa en jacka också men gjorde inte det. Ska vänta istället det kommer säkert komma en massa fina jackor när våren kommer. Jag slösade runt 600 kr men är ändå rätt nöjd med vad jag köpte. Jag måste sluta shoppa så mycket och spara mina pengar. Men det finns så fina saker överallt svårt att låta bli. Men byxorna måste jag ha. Ska möta Gaby och Steph imorgon efter praktiken. Vi ska  in till stan. Jag ska passa på att titta efter dem då. Detta inlägg får heta shopalcoholic som Taarek kallade mig idag haha.

Hade tänkt gå förbi plattan också. Alla chilenare ska samlas med Chiles flaggor och ha en tyst minut för att stödja Chile.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0