Super glad

I lördags hade jag filmkväll tillsammans med min bror. Ingen utgång blev det efter som jag skulle upp tidigt nästa dag. Men jag hade ändå lust att göra något men ääh lika bra.
Jag ska ändå ut nästa helg då min killkompis Omar fyller år. Det blir först middag och sedan ut och festa. Han blir äntligen 18 år:D

I söndags jobbade jag till 18 en ganska skön arbetsdag. Det är så det är kul att jobba när det inte är "kaos". Efter jobbet träffade jag Taarek. Vi hade det bra och mysigt som alltid:) Det blev lite sent efter att vi tittade på real matchen. Så vi gick neråt till min buss men den kom aldrig och det var sista. Så himla dumt tysiskt att de åker innan på natten. Taarek pratade med sin pappa. Då kom han och körde hem mig:) Han var jätte trevlig!

Idag ska jag nog bara vara hemma. Hade tänkt städa en del för gissa vad?:) Mina föräldrar är ÄNTLIGEN TILLBAKA imorgon! Jag längtar!! Jag ska åka tillsammans med min bror och min mosters man till Arlanda imorgon vid 20:00. Jag är så himla glad för det, dem är värda allt på denna jord!



Gamla goda tider! Zoe, Nicole och jag:)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0