Vi åkte bil från....

skolan till södertälje station. Först började det med att vi inte hittade någon parkering till slut när vi hittade så gick vi till stationen. När vi kommer fram säger en man som jobbar på sl "det går inga tåg". Vi ba eh va? klart det måste gå tåg. Ja så var det dem var bara grovt försenade som vanligt. Så himla irriterande. Vi hade tänkt skippa trumkursen och gå en annan dag istället. Men till slut kom dumma tåget.

Vi hade så himla roligt på trumkursen:) Jag har glömt vad trumman heter men det är sån man dansar afrikansk dans till. Det var även lätt att lära sig. Det handlade bara om konsentration och hålla takten. Läraren var verkligen jätte duktig, jag tror han var svensk. Han sa att han hade varit lärare för det i 15 år. Kan förstå varför han var så duktig. Trevlig var han också:)

Kursen låg mitt i hötorget så lilla jag blev lite shopping sugen. Då gick jag och Eda och tittade på lita affärer. Jag köpte en svart tunika som är tajt, långarmad med u-ringning och knappar. Även en vit söt linne och häftiga leggings.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0