bokning för Kryssning

Jag är hur pigg som helst och kan inte sova. Ligger i sängen med min laptop och ville uppdatera lite. Min tv är på fast jag inte ens tittar. Jag är dålig på att tänka på allt el som går. Men jag bryr mig om miljön väldigt mycket.
Idag bokade jag och tjejerna kryssning den 3 nov. Min älskling och hans vänner ska också åka. Jag vill inte att det ska bli som förra gången då jag var på kryssning. Men jag ska se till att ha roligare än sist. Vi måste hämta ut och betala biljetterna senast på torsdag. Maria vill vi ska dricka Tequilla, gillar ni Tequilla? me like. Har redan börjat fundera på vad jag ska ha på mig. Det är ju typiskt mig. Men någon söt klänning och klackar?
Nu ska jag försöka sova som en björn, God natt!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0