Ingen rubrik

Vaknade utan älsklingen bredvid. Han sa att han skulle komma tillbaka tidigt och att han bara skulle på möte. Han gick härifrån 07.30 och klockan är snart 13. Jag fick ligga kvar i hans sköna säng och sova hihi. Men han är snart här, skönt. Vill inte vara ensam.

Idag ska jag betala min biljett för resan till Chile. Jag ska verkligen åka, ska vara borta i 1 och en halv månad. Kommer att sakna dig:( Min vän Claudia berättade att hon också ska åka dit tillsammans med hennes kille då. Vi ska träffas där och ha roligt! Fan vad kul, ser ett plus för det!

Carolina och Eda vill att jag ska följa med ut och klubba. Det är halloween fester överallt. Men jag vet inte riktigt om jag ska. Dessutpm har jag ingenting att klä ut mig till, tråkig jag är.

Nu ska jag Bädda sängen, städa lite och öppna fönstret.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0