Fredag

Tidigare så åkte jag in till stan och möte Zoe. Man kan säga att våran shoppnings dag blev riktigt lyckad. Det var jätte mysigt. Hon är bäst att shoppa med! No stress. Vi åkte till skanstull och gick in i ringen. Zoe skulle hämta sin klänning som dem hade lagt undan till henne. Jag blev kär i den. Den var verkligen jätte fin. Men det fanns bara stora storlekar kvar:( Men! vet ni vad, jag hittade mina älsklingar:D minns ni klackskorna jag verkligen ville ha från hm som var slut överallt i storlek 36? Zoe hittade dem och ba Jannina? (och visade mig dem). Jag köpte dem direkt utan tvekan! Så nu har jag mina älsklingar, tur jag hade! Det var dem sista kvar. 

Vi gick in på glitter och Zoe blev kär i ett par örhängen som skulle passa perfekt för hennes klänning. Men hon hade inte råd. Då sa jag att jag kunde köpa dem till henne som födelsedags present. Hon är värd det och mycket mer!

Vi provade en massa kläder. Jag höll i så mycket att jag fick ont i armen. Av allt jag provade så köpte jag två plagg en klänning och en kjol. Kläningen måste jag fixa lite smått så den har jag inte tagit bild på. Men den är iallafall svart, tajt, kort med långa fransar. Låter konstigt nog men den är jätte fin:)



 


Kommentarer
Zoe

hihihih ja tog oxo bild på miiin kjool hihihi <3

2010-01-09 13:49:33
URL: http://zoeee.blogg.se/
Anonym

hihi jag såg det :D

2010-01-10 01:39:53
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0