Skoltrött?

NEJ! jag börjar bli skol trött jag vill inte de :( nu skulle jag varit i skolan. Jag gick inte bara för att de va "två lektioner kvar". Jag vaknade sent, försov mig som varnligt. Skolan ligger här brevid de är ju bra men ändå går jag inte ditt? hm de låter ju sjukt. Samtidigt tänker jag på plugget jätte mycke gör alla mina uppgifter ändå. De är jag stolt över, måste ju skaffa mig en framtid. Nu skulle jag varit i skolan och i stället är jag hemma och tittar på the voice tv som jag typ råkade sätta på. Aja kul att lyssana på musik. Men ärligt jag måste börja skärpa mig. Mamma och pappa gick ut de är här när som helst shit då är de synd om mig de hatar när jag gör såhär. Japp jag får ta smällen ändå.



Puss hej :)

Kommentarer
SolinTareq.S

50 spenn! shit! haha vart köpte du dom då? =)
fifan jag skulle köpt flera stycken då haha

2008-03-07 19:13:32
URL: http://ssolin.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0