Tisdag

Ida var jag på praktiken som vanligt. Kom tid lite senare än jag skulle, men sa att jag hade haft "tandläkare". Vad jag, hatar att ljuga men kände mig tvungen för att slippa få skit. Det är ändå till min praktik bara, jag vet att jag måste göra bra ifrån mig. men ibland är det så svårt att komma upp på morgonen för att gå och jobba gratis? Nej det gillar jag inge men tyvär så måste jag göra det. Jag fick prismärka varor hela morgonen och efter lunch. Men så jobbigt var det inte.

Jag hade även dans idag som vanligt. Det kändes så sönt att dansa och göra alla stegen. Min kropp har blivit så vann vid dans och det är bra. Blir allt mer vigare och min pasion för dansen växer för varje gång jag dansar. Imorgon ska vi uppträda i Bagarmossens nya ungdomsgård det ska bli så kul! Känner mig lite nervös inför det. Men klarar vi ett audition för en stor scen så går det självklart bra på den här uppträdandet.

Men nu ska jag lägga mig för att orka imorgon. Vi måste vara i Bagarmossen halv 3 och jag måste gå till praktiken innan morgonen.

God natt på er! / Jannina ♥




<3Carolina, Nicole, Jag, Zuad och Lina <3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0