Tycker man att det är viktigt med brasa på valborg?

Igår gick uppträdandet super bra! publiken gillade oss verkligen och vi fickköra dubbelt. Vi fick även belalt ska inte säga hur mycke summan var men jag blev ändå ganska nöjd:). Egentligen så skulle vi inte ens behövt få betalt för jag älskar ju att dansa och uppträda gör jag med glädje utan pengar. Men folk är så snälla ibland. Det var verkligen jätte roligt men lite Oorganiserat så vi fick vänta då och då i onördan.

Idag är det valborg, känns inte som det. Jag vet inte riktigt vad som händer exakt men något kul vill jag i allafall göra. Jag ska träffa Stephani, Gaby, och några andra, Zoe kanske också kommer om hon hinner. Ja tjejer vi träffas och sen? Vi kanske kan köpa lite dricka och roa oss med det och sedan senare på kvällen gå på någon party om det ens finns någon. Synd att inte alla är 18 för då skulle vi kunna dra ut nånstans. För jag har inte varit ute på länge.

Tycker man att det är viktigt med brasa på valborg? jag tycker faktiskt inte det är så viktigt. Men ändå är det ett nöje när det är valborg! Men efter att man gått ifrån brasan så stinker man jätte mycket speciellt kläderna, det hatar jag. Annars tycker jag att det är rätt mysigt med brasa speciellt när det är lite kyligt ute för då kan man värma sig. 
Vart ska ni fira valborg? Själv så vet jag inte, kanske blir det rållis eller en liten brasa i ängen i Tumba haha.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0