Jannina<3Alexander

Våran 1 års dag den 16 Augusti



Dagen började helt perfekt. Jag sov hos honom och som ni vet är hans närhet det bästa.
Men efter en stund åkte vi till mig för att jag skulle duscha och sånt. Som vanligt tyckte han att jag var skit seg som alltid. Men vad ska man göra, vi tjejer är lite sega på att fixa oss.

Vi gick på en restaurang som heter Stranden i hornstull, där Jodit jobbar. Det var ett ganska stort ställe och lite anorlunda.
Maten som jag beställde var jätte god, inget att klaga om. men därimot var Alex så missnöjd haha fy fan vad jag skrattade åt honom. Inte för att vara taskig med jag tyckte själva grejen var rolig.  Äta hamburgare på vår 1 årsdagen? rolig grej, lik ett skämt, haha.  Alex skojade med mig om att han skulle bjuda mig på burger king. Till slut slutade det med att han åt hamburgare ändå. stackars älskling:( Han var så avis på min tallrik. men han får egentligen skylla sig själv. Han råka missa att det stod hamburgare på det han skulle välja. Han belv desutom inte ens mätt:( hahaha han fick jätte lite pomes till också, fan vad jag garvade.

Vi beställde efterrätt, den hette nånting med rainbow. Den glassen är det godaste glassen jag någonsin har smakat. Det var så god och så häftig. Den innehållde allt möjligt. Vi tog faktiskt bild på den med älsklingens kamera fran mobilen.

Nöjd gick jag från restaurangen efteråt, min älskling med som tur. tack vare glassen nog:). Efter så hade vi ingenaning om vad vi skulle göra. Jag kom med förslag att vi kunde dra på bio. Som vanligt så får jag oftast som jag vill så vi gick på bio på söder och tittade på filmen GIO. Den var verkligen bra!

Dagen var så kärleksfull och rolig, vi hade det helt enkelt underbart!




                                            
                                                                                    Bjuder på den ;)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0