Cansada

Känner mig helt utsliten efter praktiken. Gör inget direkt som är jobbigt eller så. Jag har bara sovit dåligt, idag höll jag typ på att somna när jag lekte mer Barbie med en av flickorna haha. En av orsakerna till varför är för att jag och Steph kan inte låta bli att prata på kvällarna, det finns alltid någonting att prata om haha. Men är glad att jag kommit upp från sängen ändå.

När jag sat på tåget påväg hem så läste jag klart min bok "Underbar och älskad av alla" Känndes lite sorgligt. Vad ska jag läsa nu då, när jag är påväg någonstans eller vill mysa med mig själv? Några tips? Måste verkligen ha en bra bok att läsa i!

Fem minuter efter att jag hade kommit hem så ringer min mobil. Det var min kusin som ville att jag skulle komma ner till polisstationen för att intyga att det är hon för att få en ny legentimation. Hur jobbigt tror ni inte att det kändes för mig då? var så trött och hade precis kommit därifrån (stationen). Såklart kan inte säga nej vore taskigt. Det gick lite segt men det blev i alla fall gjort.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0