God jul på er!

God jul på er allihopa! nu är julen äntigen här. Jag är hos Paula just nu sov här:) Paula ligger och sover och vi måste till huddinge fort. Dessutom stänger dem kl 14.00 Så vi måste verkigen skynda oss hallå? Ska väcka henne.

I alla fall Min bror ringde mig och bad mig köpa ett present kort på GAME så jag måste verkigen dit. Vad jobbigt!! Min näsa är helt snuvig, är förkyld:(

Efter huddinge måste jag hem direkt efter och hjälpa mamma med mat lagningen ovar att det bir godare då.. haha Nä men klart man måste hjäpa till:) Så god mat som väntar till ikväll mums.

Laila ska fira jul med oss också hihi roligt:D

Jajaaaaa nu måste jag verkigen gå upp från sängen, ta o väcka paua och suta vara en latmask.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0