Söndag

Gaby och Stephanie ligger och snackar en massa skit grejer haha dem är fan sjuka!! onördigt snack.

Vi tittade på en bra film innan som gick på 5an. Jag hade sett den förut. Men helg har varit en av dem bästa på länge! Haft det jätte trevligt och mysigt faktiskt. Söndag idag måste upp tidigt imorgon ska till skolan haha skoja jag ska på möte för jobbet.

Juste tidigare var jag hos Paula vi hade det jätte bra. Vi spelade spel i flera timmar och gravade skit mycke åt små detaljer haha. Vi åt som riktiga tjockisar i och försig så äter jag alltid mycke när jag är med henne. Först tidigt på dagen te, bröd med pålägg senare på dagen kebbab tallrik och en risifruti HAHA.

När jag kom hit till stephanie så höll tjejerna på laga pankakor haha Gaby ba "du ska väl inte ha" haha. Din jävel jag ville ändå inte ha!:D Var ju så mätt efter att jag hade varit hos Paula. Men hon hon skojade ju med mig så klart.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0