Första praktik dagen

Barnen på förskolan gillade verkligen mig. några av dem ville nästan inte släppa taget om mig. Dem ville ha med mig över allt haha. Jag trivdes ganska mycket iallafall med barnen. Personalen var snälla, men alla är mycket äldre än mig så det känns lite tråkigt. Jag hade velat att det fanns någon ungdom att prata med. Men tur att barnen finns!
Jag fick bekväma arbets tider som tur. Skönt, för när jag går i skolan får jag åka tidigt och så kommer jag hem sent. Jag hoppas det går bra hela vägen. Jag kommer vara där i 2 veckor, sedan 3 veckor i skolan därefter 3 veckor praktik osv. I praktiken har jag ingen tillgång till data (tror jag) så jag kommer inte uppdatera som jag brukar göra när jag är i skolan.


Jag har blivit så lat av mig, var det iallafall idag. Jag sov ett tag. Nu är jag trött igen.Nu ska jag gå och titta vad som finns på tv.

kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0