Spännade dag!

Efter lunch ska vi åka och Bowla med klassen. Vad kul det ska bli, jag ska göra mitt bästa även fast jag är skit dålig på det. Sist jag spelade var med Alex då gick mina naglar sönder och träffade nästan ingen boll:( haha. Jag hoppas det går bättre den här gången.

Efter bowlingen slutar vi då har jag och Gaby bestämt att ses. Jag ska se om Jag hinner det eftersom jag ska på arbetsintrejuv för telefonförsäljning:D Jag hoppas verkligen jag får jobbet. Så det blir mycket spänning för mig inför det. Jag ska vara där klockan 18.00.

Min älskling jobbar i medborgarplatsen så jag ska möta honom efter. Vi ska hem till honom, han måste fixa med sin nya plasma tv :) Hoppas vi kan titta på någon film i kväll med den stora tvn.

Det var det, nu ska jag skriva ut min uppgift som jag hade till idag och gå in på lektion.

Kram/ Jannina


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0