Min fredag:)

Idag i skolan fick jag vet mitt prov resultat som jag fick på arbetsmiljö och säkerhet. Jag är inte så nöjd, jag fick G+ vid gränsen till vg. Men jag har fortfarande chans att få mvg. Jag måste då göra en extra uppgift men den är enkel. Jag vill få det bästa av det bästa.
I skolan skrev jag även ut mitt CV. Äntligen! Nu kan jag börja dela ut lite. Men jag skrev bara ut 6 st. Jag borde skrivit ut fler, men det får räcka med det så länge.

Nästa vecka är det praktiken som gäller. Jag har fått ett praktik plats i förskolan Pärlan i Östertälje. Det blir spännande, det kommer nog gå bra! Mysigt att få träffa så många söta barn hihi.

Idag har jag varit så seg ni anar inte. Sen jag kom från skolan har jag inte gjort någonting. Jag har bara sovit:O Jag la mig i mina föräldrars säng för att vila lite. Sov i flera timmar vaknade vid 22.00. Missat hela kvällen. så har min fredag set ut. Men jag behövde verkligen sova lite. Tur, jag missade iallafall inte finalen på min serie. Den var så bra! Kommer kännas konstigt nu när jag inte kommer behöva titta på den någon mer. Är ju vann vid det efter flera månader. Det är bra i längden för det är så mycket tid som går ut.


Kommentarer
Paulin

Tack så jätte mycket! Va glad jag blir :)



Hoppas du får en härlig lördagskväll

2009-09-05 17:27:49
URL: http://puussgurkan.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0