Plugg plugg plugg

Idag var det varmre än igår tror jag. Det blåste inte lika mycket i alla fall. Jag är väldigt kallblodig, jag brukar frysa ganska lätt. Det är jätte jobbigt folk brukar tycka att det är varmt när jag tycker att det är kallt. Det var varmt idag men jag frös lite ändå.

Jag kom försent idag till skolan. Men jag antecknade allt jag missade. Men annars så gick det bra. Idag har det varit en plugg dag för mig. Jag är nästan klar med allting min lärare kommer bli så glad. Det är bara lite jag måste renskriva. Jag har även långa texter kvar att läsa men det ordnar sig. Jag vill lämna in allt innan resan. Jag börjar bli duktigare i skolan;) jag har slarvat så mycket på sistone måste ta igen lite.






Laila & Jag, någon helg sedan 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0