torsdags kväll

Hej bloggen!! Känner mig glad trots alla negativa tankar. Jag tar bor dem ur mitt huvud ush. Skolan gick bra idag fick bara reda på en sak som inte är så bra. Men som ändå passar just mig:) Det är nog inte så bra om jag skriver det. Imorgon så är det bara en vecka kvar till Turkiet:) Har fått info om att vi ska träffas klockan 09:00 i "bög ringen" fredagen den 23/4. Därefter ska vi ta flygbuss till arlanda. Jag och Eda måste komma upp på morgonen. Vi ska nämligen festa torsdagen. Jag ska till min vän Zoes student skiva. Jag får verkligen inte missa den! Men får räkna med att jag är helt bakis dagen efter.

Jag ska förlja med steph till centrum nu. Vi kanske hörs senare.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0