Tisdag

Har ingen lektion för tillfället. Har en text jag måste läsa om kommunikationer men det går fort.

Min vän Gaby ringde mig precis. Jag ska träffa henne och Steph idag. Måste vara med de innan jag åker. Jag älskar de otroligt mycket!

Det är nästan säkert att vi åker på fredag nu. Allt verkar bli normalt från och med torsdag. Men man vet aldrig vad som händer under den natten. Men vi hoppas på det bästa och att det blir av. Vi börjar i alla fall börjat bli taggade. Jag ska försöka blogga när jag är där om jag har tillgång till data. Vi har nu fått veta vilken hotell vi kommer till. Den är verkligen fin. Om jag ska vara ärlig så trodde jag vi skulle komma till någon rutten haha Klicka här så kan ni se fler bilder.




Kommentarer
Anonym

amor förlåt för idag...

2010-04-20 20:42:57



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0