Visste du att

Det har varit en riktig myspys helg för mig. Har spenderat hela min helg tillsammans med mina kusiner Katherine, Nathalie och Paula. Vi var hos Paula drack vin och spelade tecken hela fredags kväll. Vi sov där och hade det jätte roligt. Dagen efter var vi kvar. Vi lagade mat tillsammans och fortsatte med vårt spel. Haha Jag har nog världens sjukaste men ändå roligaste kusiner. De får mig ALLTID att skratta. Vi har bestämt att gå ut nästa fredag. Vi hade tänkt dricka lite innan, roligt:)

Efter att jag kom hem igår från Paula tittade jag på film med mamma och pappa. Tittade även på matchen, synd att real förlorade. Jag ville se Christiano Ronaldo göra mål:( Han är så sexig! Jag la mig efter det och messade lite med folk. Zoe ringde mig vi pratade ett tag. Vi behövde det verkligen!

Idag söndag har jag sovit lite mer än vanligt. Skönt att vara ledig och slippa tänka "måste dit". Jag var och handla med mamma och pappa. Jag passade på och köpa hårfärg:) Jag köpte Loreal, blond 7. Jag hoppas det blir bra:)
Ikväll blir det plugg plugg plugg. Juste ska träffa Mili sen och gå på promenad:)

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0