God dag

God morgon jag vaknade precis efter en extrem jobbig natt.
Det tog tre timmar för mig att somna.
Förstår inte varför det ska vara svårt att somna, jag somnade runt 5 på morgonen jag skojar inte.
Är det ens normalt? Nu är jag pigg och har ändå inte sovit så många timmar.
Men lätt irriterad känner jag att jag kan bli.
Mamma och pappa åker idag till Chile, dem har redan gått hemifrån.
Jag känner ingen speciell saknad eller så som jag annars brukar göra.
Det är ju bara för att jag vet att jag kommer träffa dem om 9 dagar;)
Idag ska jag jobba, jobbar till stängning så har till att "chilla" i nästan 3 timmar.
Jag hade tänkt flytta över det jag har packat i ena väskan till den andra.
Man får nämligen ha 23Kg i stora väskan och 10 i handväskan.
Min stora väska var för liten för att rymma plats för ungefär 23 kg.
Så jag har fått låna en störra väska av min moster.
Det är ganska mycket jag tänk ha med mig.
Tror skorna kommer ta ganska mycket plats:/
Aja, jag ska gå upp och äta någonting för min tid går fort för att jag är så seg med allt.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0