Mami och papi..

sitter på flyget just nu. Imorse när jag skulle säga hej då till dem var det jätte jobbigt. Fy kännde mig så ledsen men försökte ignorera själva känslan. Ville inte på något sätt visa för dem att jag mådde dåligt. Jag ville inte göra dem oroliga, dåligt samvete eller något liknande. Saknar dem redan!!:(

Igår så slösade jag mina sista pengar till lördag. Köpte allting själv så jag hade endast kvar en 50lapp. Pappa va så snäll och gav mig pengar innan dem åkte. Fast jag inte ens bad om det. Han märkte nog att jag inte hade något kvar. Jag ville inte ta emot men han gav mig det utan tvekan. Jag får inte pengar på mitt konto förens på måndag. Tänkte att det var kört, blivit så vann att alltid ha nånting liksom. Men min underbara far räddade mig.

Nu ska jag försöka fixa lite musik och själva ljudet till det. Jag kommer inte ha nån tid alls imorgon att fixa det. Jobbar 16-21, lördag 11-16. Måste fixa det idag:) Ska fira mig lite smått här hemma på lördag med mina närmaste.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0