Ni undrar säkert hur...

min interjuv gick och hur min födelsedag har varit? Interjuven gick bra tror jag, får hoppas på det bästa! Det var två stycken som interjuvade mig. Dem verkade vara lite stressade. Kan förstå det, det var flera som väntade. Jag var först i kvarn:) Det värsta av allt var att jag GLÖMDE ge mitt cv!! Blir så sur på mig själv när jag tänker på det. Dem frågade aldrig det är därför jag glömde men oohh så dumt!

Min födelsedag har varit nästan som en hel vanlig dag. Förutom att jag hört grattis minst 100 ggr och fått säga tack lika mycket. Alla har varit super söta. Meningen som rörde vid mig mest var min store brors "Jannina hoppas dina dagar blir som ens dröm overklighet och låt den dag vara en dröm för att det är din dag" SÅ UNDERBART! Tack Johhny.

Idag är sista dagen mamma och pappa är hemma. Dem åker imorgon tidigt och kommer vara borta i 2 månader½. Vilket kommer vara en evighet för mig.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0