Utbildad barnskötare, YES!!!!

Jag kan nästan inte förstå att det är över. Gud vad tiden har gått fort! Känns lite som att jag inte vill sluta men samtidigt så vill jag det. För att det är tråkigt att inte uppleva samma sak igen. Men man kan inte vända tillbaka tiden för  tiden rinner och bara försvinner. 
Lite händelser:

Ta en kop te när man kom till skolan helt trött
Få skit när penndel varit sen och då missat bussen till skolan
Gå in på lektion för att lära mig massor
Somna på skolbänken efter att inte ha sovit något
Stefans lagade god mat varje dag, vi kallade honom för gubben och pratade skit om hans rumpa haha.
Hade det alltid roligast med min vän Eda som jag älskar så mycket!
Blondie tilda du kan dela med mig<3
Frånvarande klass men lyckan fanns ändå där.
Resan till Turkiet var helt oförglömlig och jag längtar tills turkarna kommer hit. 
Min lärare Lena Lago alltid med glatt humör. Hon är så duktig, fin och snäll. 
Kommer att sakna henne så mycket och alla andra också!
Det var alltid bra stämning i klassen, det var bara tråkigt när några slutade första terminen. 
Foskaren Eva kunde ju nästan allt:)(brand män är fina)
Trumtrumtrum, duknade vi på bordet för att göra en "melodi"


Jag har haft så många fina upplevelser och har fina minnen. Jag kommer att sakna så otroligt mycket! Från och med idag är jag en utbildad barnskötare. Det känns konstigt att skriva ner det, alltså att ens säga det. Men nu måste jag bli van för nu förändras mitt liv helt. Jag har lite rädsla, rädsla att inte klara livets utmaning. Jag överdriver nog lite men mitt liv kommer att förändras helt nu. Känner så mycket ansvar med saker jag hela tiden måste ha koll på och göra. Men den här gången är det inte skola utan jobb. Det känns somatt jag knappt kommer ha tid med något eller är jag bara ovan? 
Jag vill forftfarande vara den lilla flickan för det blir rädd att inte klara av det jag har framför mig.
Men nu ska jag inte vara negativ. Jag ska hela tiden tänka på mina mål och syften och kriga mig fram för att nå målet!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0