Lite kort om vad jag har gjort

Hej på er! jag har varit väldigt tråkig i flera dagar i rad. Det har varit så mycket att skriva om att jag till slut inte orkat någonting bara för det blivit för mycket. Jag ska nog berätta lite kort!

Jag var på Tumbas slutskiva. Vilket var jätte roligt! Jag hade ingen biljett men kom in iaf dessutom Gratis;) Jag hade egentligen inte ens tänkt att gå pga jag hade massor i skolan men jag gick för Claudias skull. Hon såg så glad ut men vad ska man förvänta sig hihi studenten är något stort. Det kom all typ av musik så vi dansade till allt nästan.

Dagen efter skivan åkte jag till skolan. Jag sov knappt något men jag kom sent, tog ändå ansvaret att gå till skolan fast jag var trött. Efter skolan åkte jag hem fort byte om, åt och sedan möte upp Steph. Vi åkte till Zoes mottagning. Det var jätte trevligt, men vi var bara där en stund eftersom det är långt att åka till lidingö. Jag var så himla trött!

I fredags jobbade jag nästan hela dagen, stod själv i kassan. Jag hade inte hunnit vila ut mig så min arbetspass kändes mycket längre. Efter jobbet träffade jag Taarek. Vi hade det väldigt mysigt som oftast. Vi tittade på en läskig skräck film hemma hos honom. Jag vågade knappt titta när de där konstiga sakerna kom fram i tv skärmen. Dagen efter lördags, grillade vi tillsammans med hans mamma och hennes väninnor. Taarek hade hand om själva grillningen, han kunde! Visste inte att han var så duktig på det. Jag kan knappt något om grillning. När det gäller att tända osv. Maten smakade perfekt och det var trevligt att umgås. Efter grillningen åkte jag hem och tog det lungt resten av kvällen för att vara redo inför morgon dagen.

Igår var det Lukas dop som gällde Jag kan lägga upp lite bilder från igårdagen.






Så himla skön brud love her!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0