Fredag

Jätte mysig dag faktiskt. Jag jobbade men gjorde knappt något känns det som. Jag gjorde det enklaste sen jag började.

Jag åkte till stan efter jobbet och träffade Tuna, hans kompis, Eda och Begum. Vi gjorde inte mycket mer än att umgås och äta glass. Tuna som alltid ska äta så mycket haha.

Senare på kvällen träffade jag Laila. Vi promenerade och sedan gick hem till mig. Vi pratade en massor om olika grejer. Hon är fan bäst! Ibland ska man ju våga lite mer med sminkning och det är jag och Laila sämst på. Ibland borde man ju testa sig fram. Vi sminkade varandra haha med ögonskuggor osv. Jag är väldigt dålig på färger och även på att lägga ögonskugga, det blir så fult. Men när Laila gjorde blev jag faktiskt nöjd. Det såg snyggt ut med svart/vit ögonskugga. Laila tog lite bilder vi lekte att hon var min fotograf och jag hennes modell så jag fick posa en del haha. Därefter fick hon en skön massage av mig:)






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0