Grill mys

I lördags grillade jag med Gaby, Steph, Mikki, Natha, Claudia, Caco och hans kompis. hade det jätte roligt. I början höll vi på bränna upp engångsgrillen bara för att vi inte riktigt förstog hur vi skulle göra. Men tur var att Claudias kille vare smartare än oss alla. Vi grillade korv och gjorde completos, mmm det var super gott.

Vi fixde dricka och roade oss hela kvällen med massa prat och musik. Min spanska är så himla dålig tyvär! haha jag berättade på spanska om vad jag var med om i skolan. Något läskigt som jag inte ska gå in på. Vi disskuterade jätte intressanta saker som jag fortfarande tänker på. Senare mot kvällen blev jag liiiite full och gjorde bort mig på bussen. Asså nej jag garvar fortfarade bara jag tänker på det haha. Men Gaby hjälpte mig så himla gullig. Vi hade tänkt gå på en efterfest men den blev inte av. Jag träffade Taarek efter åt och hade mysigt.

Jag lägger upp bilder när jag kommer hem. Älskar er tjejer!














































Kommentarer
Paulin

mysigt med grillning!

2010-05-26 17:49:31
URL: http://puussgurkan.blogg.se/
jannina<3

Ja eller hur!:)

2010-05-26 21:53:52
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0