Maskerad fest

Från början var det dött. Ingen dansade, dålig musik och alla satt ner. Men sen efter ett tag börja folk bli lite mer "roliga" och började dansa. Jag var inte sådär jätte taggad. Jag räddade festen genom att sätta på min musik haha, tur att jag hade sladd med mig:) Blev lite mer taggad när Claudia kom med sin dricka och delade med sig. Vi blev lulliga trots att vi delade.

Irene såg så glad ut. Hon var så gullig med barnet hon hade hängande på magen. Känns som vi inte hann umgås så mycket eftersom hon hade så mycket att tänka på och så många att vara med:P

Jag och steph klädde ut oss till cowgirls, Gaby till svart/vit (minns inte vad det hette), Natha till sexig städerska, Irene hm förstog inte riktigt men det såg gulligt ut, Claudia hade på sig 3D glasögon och såg ut som en lärare? haha, Cayo och hans vän var piff och puff.



Jag, Claudia & hennes vän.



Jag & Claudia



Natha&Jag




Snälla tjejen, Natha, Steph och Claudia






Gaby och hennes haff hahhaa (just då, typ)


Kommentarer
Stephaniiss.blogg.se

HAHAHAH Gabys haff!

2010-05-17 23:17:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0