Turkiet resan

Det känns som att jag äntligen har återhämtat mig från resan. Nu kan jag börja blogga igen. Ni undrar säkert hur det gick på min resa till Turkiet. Det är flera som har frågat mig faktiskt. Förlåt att jag varit lite egoistisk och inte delat med mig. Men på hotellet hade vi knappt tillgång till data. Den var nästan alltid upptagen, dessutom var vi ute hela dagarna. var jätte trött så fort vi kom till hotellet.

Men jag hade verkligen roligt, rätt mysigt. Det var inte som jag förväntade mig. Folket var så kärleksfulla och spred så mycket glädje. Den här resan är helt oförglömlig. Nu tänker jag lägga upp lite bilder och berätta lite kort om varje bild. Resten av bilderna kan ni se på min facebook Jannina Guerra.




Efter en lång resa kom vi äntligen fram till första middagen tillsammans med ledarna. Vi var trötta, hungriga och full av förväntningar.

 

Något typiskt med Te i Turkiet. Den här lilla söta fick man nästa överallt.

Vi gick och shoppa denna soliga dag, vilket kändes väldigt bra!;)

Vi besökte ett barnhem en stund. Vi träffade jätte söta barn.

En gruppbild är alltid bra;)

Eda och jag en dag på bussen:)

Shooosan på er! :)

Vattenpippa

Sverige&Turkiet

Grupparbete

Efter ett till besök på barnhemmet

Vi åkte och titta på solnedgången i ett högt berg

Daniel och jag. Klart att man ville ta en bild med en fin utsikt bakom sig:)

Madde och jag i "festen"

Bara för de var så söta

Fred Flintas stad?

 

 

Jag fick en papparsros av en turktjej

Tv

 

Tuna och jag

Eda, Tuna och jag. Benstrekare efter att ha sutit i bussen i några timmar.

Sista dagen, påväg till flygplatsen i Malatya

 

 

 

 


Kommentarer
Anonym

vad fina bilder

jätte söta du och daniel är



big love :P

2010-05-09 11:36:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0