Måndag

Känner mig lite sjuk har ont i halsen, är hes och förkyld. Inte alls roligt. Det är så mycket jag inte har skrivit om men vet inte rikigt hur jag ska börja. Känns som att det knappt finns tid för saker pga jobbet och skolan. Men snart är skolan slut allt kommer bli lugnare tror jag. Tänker börja med körkortet direkt efter skolan hade jag tänkt. Jag måste även söka jobb inom mitt yrke. Helt otroligt att man måste kämpa så mycket för att uppnå det man vill.

Jag har shoppat ganska mycket i turkiet och här i sthlm. Ni får säga till om ni vill veta vad jag köpt så kan jag lägga upp bilder.

Juste igår bestämde jag mig för att sluta röka helt. Nu är jag verkligen helt bestämd. Blev så äcklad när jag rökte sist kanske för jag hade ont i halsen? Det var inte så att jag rökte mycket dagligen kunde klara mig med en cigg om dagen. Men iallafall det finns inte för mig längre. Det blir så dyrt i längden och det är inte bra för hälsan.



Fyra ego bilder på mig haha












Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0