Jag vill komma långt och vara framgångsrik

Fredag wiiee! Jag ska berätta om ett nytt skvaller om mig själv. Det låter väldigt dåligt men så är det inte. Jag har fått ett nytt jobb. Ni kanske minns när jag berättade att jag skulle på interjuv? Skönt att veta att jag klarar mig efter att jag gått klart min utbildning.

Jag har fått jobb på företaget e-on. Jag kommer gå fin klädd om dagarna haha så bli inte chockade om ni ser mig fin klädd mitt på dagen. Jag var på utbildnings möte igår, fick väldigt mycket information. Det kommer ta lite tid tills jag liksom lär mig precis allting. Lite krongligt men jag fixar nog det. Man tjänar väldigt bra med pengar. Jag ska jobba under sommaren hel-tid sedan bestämmer jag om jag vill vara kvar eller inte.

Efter det jag fick höra om Mcdonaldsfusket får jag knappt någon lust att jobba kvar. Men jag har faktiskt inte blivit lurad eller behandlats dåligt på något sätt. Jag fick även betalt när jag var sjuk. Men om vissa saker håller jag med ändå. Nu när jag har det här nya jobbet hade jag inte riktigt tänk se upp mig på donken. För Det är bara ett extra jobb för mig. Varför säga nej till extra pengar? Jag måste spara pengar till mitt körkort som jag tänker ta innan jag fyller 20 år. Det är mitt mål. Jag vill göra mycket i livet men därför måste jag ha råd också.







Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0