Städa & middag

Måste städa mitt rum. Mina kläder ba ligger och sängen är obäddat. Jag shoppade lite igår så det är mina kläder från tvätten och dom jag köpte igår. Jag kan tyvär inte visa vad jag köpt för jag har tappat bort minnes kortet till digital kameran. Jag tappar alltid bort sånt förstår inte varför samma sak med pinset.
Jag hade tänkt göra det lite julmysigt också. Jag älskar när julen börjar närma sig och att känna det samtidigt.
Idag blir det middag med familjen. Eftersom jag, mamma, pappa och johnny ska fira jul i Chile så hade vi tänkt ha en mini jul idag. Jag vet att det låter konstigt men julen är så viktig för oss så vi vill göra något tillsammans ändå.
Vi ska även passa på fira Melody som fyllt 2 år. Hon är så underbar hon har börjat kalla mig för nina, såå sööt!
Senare hade jag tänk träffa min pojkvän, får se vad vi ska göra:) mys blir det iaf..

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0