Två förälskade själar

Jag har aldrig varit så säker på någon som jag är med honom. För första gången är jag med någon i mer än 1 år och känner att dét bara gåt uppåt. Jag tvivlar inte ens sekund på att du inte älskar mig. För det bevisar du för mig mer och mer för varje gång vi ses. Jag är så lycklig att vi har varandra för jag kan faktiskt tänka mig hur tomt det skulle kännas utan dig.
När vi sover så är vi som två fast klistrade kroppar som inte går ifrån varandra under en hel natt. Kanske låter obekvämt men så är det inte. Helt underbart! Idag när jag skulle gå och jobba ville du inte släppa taget om mig och ville att jag skulle stanna. Jag ville så gärna och strunta i allt annat som jag gjort förr. Men vi har all tid i världen för att mysa och umgås och det blir jag så glad över. Blir så glad att jag ens kan leva och vara lycklig med dig.
Men ska aldrig glömma att om det inte vore för mina föräldrar så skulle jag aldrig existera haha. Samma sak för dig, du hade inte heller existerat om det inte vore för dina föräldrar. Så glad att ni behöll oss, vad kan man säga liksom. Tack mamma och pappa för ni gav mig livet! Tack Taareks föräldrar som gav min älskling livet hihi.
Nu vill jag vara med dig igen! Det är så tomt i min säng och jag fryser lite:( Men usch ska jobba imorgon hur tidigt som helst så jag ska nog sova nu. Men innan tänkte jag slå en pling till min andra halva<3

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0