glad, glad och glaad!!

Jag är så glaad, känner mig så lycklig och så lyckad. Allt verkar gå bra för mig, sen jag träffade min älskling. Äntligen hittade jag honom, han har allt jag alltid velat en kille ska ha.. Han ska komma hem till mig nu på fredag för första gången. Spänande mina föräldrar har ju aldrig träffat honom. Kul det ska bli!!

I fredags firades hans födelsedag tillsammans med hans familj. Jag har träffat hans familj några gånger.. Men jag skäms fortfarande lite.. Hela hans familj är jätte snälla och trevliga mot mig.. Jag trivs verkligen, jag hoppas att han känner detsamma när han kommer hem till mig. Jag vill att han iallafall ska må bäst, annars mår jag själv dåligt om han mår dålig. Vi åt takos det var jätte gott och vi åt en tårta som hans moster hade bakat:)
Alex fick jätte fina presenter, han mådde verkligen bra..Jag gav honom ett silver halsband i present och en tavla med en bild på oss två. Han var ganska nöjd och glad.. Han hade fått min present innan så han hade halsbandet på sig. Han sa till sin familj att jag hade get honom den så började alla ba woooow woow jag skämdes såååååååå!! sedan skrek de "el beso! el beso!" som betyder pussen. Men det menas att man ska kyssa varandra så han kysste mig.. Jag kände hur röd jag blev över hela mitt ansikte, gud det var nästan som att jag höll på att svimma så mycket skämdes jag och samtidigt fick jag glädje tårar.
Han är den ända för mig så är det bara...



Jag är så käär så kääär såå käär !!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0