Fredag..

Jag vaknade vid 11 tiden känndes jätte skönt. Jag gick inte till praktiken idag dumma mig. Men med tanken med att jag kommer praktisera i två veckor i rad fick med att skippa det idag.

I natt drömde jag en jätte sjuk dröm. Det var som en film Action och skräck på samma gång. neb jag orkar inte gå in på detaljer om vad det var exakt jag drömde om. Men det var halloween min kille hade fest hemma hos sig och det hände nåntng otäckt hände där då den där kvällen i drömmen. Folk hamnade hos polisen med mera. Men saken e Jag drack mig full i drömmen så jag fick aldrig veta vad det var som hämnde riktigt. Men allt känndes så verkligt helt sjukt.

Jag måste snart åka iväg, ska träffa Marie inne i stan. Hon är där med gulliga Brian oh så länge sen jag såg honom han är så sööt!!. Det var länge sen jag och marie sågs så det ska bli skönt att få träffa henne. Vi har varit bästa vänner men efter att hon flyttade så har vi inte haft samma kontakt. Ska titta om jag hittar någon snygg bekini som jag kan ha i Barcelona.
 
Jaja känner mig lite stressad efter stan måste jag till Älvsjö har ju dans. Fördäred för en hård träning. Skriver kanske mer när jag kommer hem eller nånting.

Lyssnar på Daddy yankee- pose låten nu den är så bra :D

Kram / Jannina <3




Min älskling och jag !

Visst är vi snygga :D:D:D hahaha

Kommentarer
Anonym

ni e fina tillsammans gumman! :D

2009-04-22 20:52:40
URL: http://belosnezka.blogg.se/
Jannina :)

Tack älskling :D <3

2009-04-23 13:24:58
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0