Kan man leva på kärlek?

Efter en lång kväll med min älskling igår så sov vi tillsammans också. Så mysigt. men idag fick vi gå upp tidigt. För han skulle vara på jobbet kl 13:00. Jag tog bussen hem och var hemma cirka halv 12. När jag kom hem duschade och åt.

Jag klagade lite på Alex för att vi inte ses så ofta och för att han hela tiden ska jobba. Jag är så trött på det! jag vill inte att det ska vara så. Hmm men han säger nu att det är sista månaden han jobbar så mycket. Han säger även att han sparar till vårat semester. Men Varför ha med sig så mycket pengar? vi kommer ha med oss tillräckligt. Pengar är inte allt, det är ju inte det. Egentligen så räcker det med att vi har varandra. Kan man leva på kärlek?

Jag ska följa med Paula till centrum så jag måste iväg nu.

PUSS & KRAM

/Jannina ♥

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0