Kväll

Just nu är jag me Alex och han sitter och tittar på sin tråkiga match. Hans favorit lag real spelar så då måste han kolla. Jag hoppas den tar slut snart för det är tråkigt!! Men medans kan jag blogga lite ändå:)

Jag har lite grejer jag måste göra. Jag måste verkligen hitta någon snygg bekini får panik! Bikini överdelen som Zoe tipsade om på sitt blogg är jätte söt och den kostar bara 79kr. I fredags när jag träffade Marie så passade jag på titta efter den i Gina. I torsdags såg jag andra fina i Cubus men jag venne vill ha något som passar desutom så har jag inte ens testat någon av dem.

Juste idag hos Noemi var det jätte trevligt. Hon var lika söt som alltig!!

Skriver mer imorgon om jag orkar. Nu ska jag chatta lite med Cattis:)

God natt <3<3<3


Kommentarer
zoe

hihih köper du den lila kommer vi bli som tvillingar hihiihi tönt hahah

saknar dig beba <3

2009-04-19 15:32:56
URL: http://zooe.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0