Lördag

Imorse var jag på audition för 08a med dansgruppen. Det blev verkligen lyckat. Dem var jätte nöjda med våran presentation. Nu gäller det bara att vänta på svar. Vi ska få svar inom några veckor om vi ifall vi kommit in eller inte. Hoppas vi kommer in, vi förtjänar det, vi har kämpat och tränat så hårt.
Efter våran presentation hade vi en liten "intrejuv" med kamera. Först skulle vi svara på tre frågor men det gick inge bra. Därför valde vi att visa upp några steg istället men vi gjorde bort oss lite, det var ändå meningen att det skulle vara roligt haha. Den inspelningen kommer att visas upp på stora skärmen på 08a i kungsan ifall vi kommer in. KUL men vi får hoppas på det allra bästa.

Det känns så bra och trivsamt att vara hemma och slappa efter så många stressiga träningsadagar. Nu kan jag äntligen koppla av. Skulle behöva en skön massage. Efter att ha bloggat lite så tänker jag vila i en timme ungefär.

Senare ska jag äntligen träffa min älskling efter en hel vecka utan honom. Äntligen, jag har saknat honom så mycke det vet han också. Idag tänker jag och ska utnyttja varje sekund jag med honom. Ska då fixa mig lite exta för att vara jätte fin i hans ögon idag. Vi ska till gulliga Noemi som fyller 2 år idag.

Nu tänker jag gå till mig säng och vila.


Puss och kram!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0