Mami för en dag!

Haft värsta mamma känslan ida. Jag har varit branvakt för Melody min brors dotter. Jag är inte expert på barn men lite kan jag som tur. Jag gjorde ordning väling åt henne, men hon fick inte dricka den direkt pga den var varm. Medans gick jag ner och byte bjöja och tvättade hennes lilla rumpa. La lite baby olja på henne så hon ska lukta gott. Jag satte på henne sin pyjamas för att hon inte ska behöva bli väckt om hon somnat.

Tiden gick och jag la henne bekvämt på min säng. Hon tittade på mig med hennes oskyldiga ögon och log smått. Jag log tillbaka och sakta men säkert stoppade jag in nappflaskan i hennes mun. Hon tog tag i nappflaskan direkt. Sakta började hon somna, hon var så söt ville bara äta upp henne. Jag gick upp sakta så att hon inte skulle vakna och hämtade hennes lilla rosa täcke. Jag har lagt kuddar runt om henne så att hon inte ska kunna ramla. Men jag har ändå koll på henne. Hon ligger där som en liten bebis ängel, hon är jätte vacker.

Jag hade värsta mamma känslan när jag tog hand om henne så underbart. Tänk att få barn med den man älskar? jag skulle absolut vilja ha barn med någon som jag älskar men då menar jag älskar på riktigt! Jag är för ung nu för att ha barn det vet jag. Men visst är barn underbara!


I love you Melody




Här får ni se en bild på henne, visst är hon vacker! :)

Kommentarer
tina

jätte söt!

2009-04-21 19:03:50
URL: http://ttinas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0