Nu är jag superduper glaaaaaaad!!!:D

VI KOM IN PÅ 08=D=D. Vi kom in vi kom in vi kom in!! kan ni fatta???!!!! Jag är sååå jävla glad så här glad har jag inte varit på länge. Hihi vi förtjänar verkligen det jag lovar. Vi som har kämpat så mycket! Just vii??? av typ 30 andra grupper kan nu förstå det? Att dem ens fasnade på just oss av 30 andra grupper. Det är så svårt att tro det, men det är sant! jag vill bara springa ut och skrika haha... Ida måste jag fira det, tjejerna ska dra till en fest i Alvik men ska se om de andra vill med.Har ni varit med om något liknande? Jag har alltid velat uppträda på 08 så kul det kommer bli. jag vill bara ha träning nu nu nu. Nicole ringde mig, först drev hon om att vi inte hade kommit in haha. jag hörde att hon och carro grava efter 5 sek ungefär. Jag ba varför skrattar ni för de e ju inte kul, då sa dem VI KOM IN!!! Jag e så glad att jag får tårar just nu när jag skriver. DANS ÄR ALLT! tjejer utan varandra skulle vi nog inte klarat det älskar er så mycket!!!


Nu ska jag göra mig i ordning ska träffa steph och gaby vi ska till Alexis uppträdande:D
Puss och kraaaaaaam!!


Kommentarer
älskling nr 1 <3

fan är så stolt överdig, du är bäst. !

det ärverkligen jätte tråkigt att jag inte kommer att kunna se dig uppträda men någon får filma och skicka den till mig!





te amo, du förtjänade verkligen de där!

hoppas att din man inte jobbar så mkt den här månaden så han kan ge dig lite kärlek,annars kommer jag att göra det !

2009-04-24 22:11:29
Jannina :)

Tack gumman verkligen:)



ja klart någon måste filma, så du ska kunna se även fast du är långt borta. Jag komme ändå ha dig i hjärtat <3



Det hoppas jag också han har iallafall sagt att han inte jobba så mycke den här månaden (maj månaden).

Vi måste göra massa roligt innan jag och Alex kommer för sen när vi kommer tillbaka så kommer du redan vara i Argentina:(



Te amo! <3<3



2009-04-27 20:40:49
URL: http://jannina.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0