Torsdag..

Som ni vet så skrev jag ingenting igår. jag gjorde faktiskt inte mycket igår ändå. Jag var på praktiken var helt död därefter så var jag bara hemma. Har varit så illamående och sjuk usch.

En sak som jag gjorde igår var att sy en fin liten klänning. Jag älskar att skapa egna klädder speciellt när jag har tråkigt, för då blir det bara kul. Synd att min kamera har gått sönder för då hade jag kunnat ta bild på den för att visa er.

idag blev det ingen praktik för mig. Jag hade matteprov idag i skolan så jag var tvungen att gå dit istället. Jag vill helst gå till skolan än till praktiken. I praktiken blir det bara stressigt hela tiden och orkar inte behöva tänka på att göra bra ifrån mig hela tiden. Plus att jag vill inte stå och nyssa hela tiden framför kunderna.

Ja vad händer idag? det är så fint idag kanske blir det en träningsdag med cykeln. Jag får se, har inte cyklat på flera dagar. Jag är jätte förkyld just nu så det kanske är bäst att ta det lugnt då? jag har ingenaning om sånt.

Jag har iallafall tvätt idag. nej det är inte jag som brukar tvätta min kläder, mamma brukar göra det oftast. Men igår kände jag för att tvätta själv därför bokade jag tid för att tvätta idag. Har tvätt från 19:00-22:00, det vore bra med lite sällskap;)

Äntligen fredag imorgon!

PUSS

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0