Måndag

Hej bloggen! Igår efter att jag följde med Paula till centrum så gick jag hem till henne. Vi tittade lite på serien Manana es para siempre på youtube. Hon ligger lånt förre mig. Hon har berättat allt så det blir inte líka spänande nu. Men den serien är otroligt bra. Den går på mexikanska kanalen kl 21:00 mån-fre. Vi pratade om massa svaller och sex. Men mer får vi inte veta haha.

Hur har folk haft det idag? För mig har det varít helt okej. Hade ont i huvudet i morse men jag mår bättre nu. Tittade på The City nästan hela morgonen fram till 15:30 ungefär. The City brukar annars komma på lördagar men då brukar jag inte vara hemma, då missar nästan alltig. Jag har även lagat lite mat så framför tvn har jag inte varit i flera timmar.

Ikväll blir det Dans workshops kl 17:30-19.30. Nice det är någon Jessica som ska lära oss, hon är tydligen jätte duktig. Jag ska dit med Zoe men jag tror de andra tjejerna också ska dit men jag är lite osäker. Hoppas dem kommer det blír roligt. jag älskar att dansa. Känner mig duktigare och duktigare för varje gång jag dansar.

Jag ska in i duschen nu för att hinna basta lite också. Måste hinna med tåget kvar över 5 för att komma i tid. Måste hinna äta nånting också.

Måste medela att min pojkvän är så stor, stark och tålmodig. Han är så sexig!!!

PUSS


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0