TORSDAG

Idag besökte vi en skola som heter  Basta. Åkte dit med min studievägledare, en annan kvinna, Eda, nån Alex,, Sam och en annan kille jag inte minns namnet på. När vi kom dit så sat vi i ett fint rum tillsammans med en kvinna som gav oss all information som behövs veta. I basta finnsen utbildning som barnskötare som jag är intresserad av. Det fanns andra utbildningar inom byggbranschen. Allt lät jätte intressant men jag vet inte riktigt om barnskötare är något för mig, jag får sova på saken.

Jag kom hem ganska tidigt eftersom att vi åkte bil. Kom hem helt seg så jag gjorde inte så mycket mer än att slappa. Passade på att städa lite mitt rum det såg lite rörigt ut. Jag har inte haft tid att städa pga jag haft så mycket träning. Men nu är det iallafall fint och fräscht.

Alex ringde mig när han sat på penndeln påväg till jobbet. Han ville höra om vad vi kan köpa till Noemi (hans systerdotter). Hon fyller år nu på lördag så vi ska dit och fira henne med alla andra, kul :). Noemi är en jätte söt flicka, hon är faktiskt en av dem smartaste barnen jag har träffat. Hon är jätte pigg av sig och är oftast glad.

Idag är det dans igen klockan 18:30 i Tuben i Farsta. Jag måste börja åka snart, känner mig jätte lat. Vi hade hård träning igår så det är nog därför. Träningarna börjar funka jätte bra. Zoe har hoppat av från gruppen tycker det är jätte dåligt. Alla vi var en grupp och meningen är att vi ska hålla ihop vad som än händer. Men hon hade sina anledningar och det respekterar jag men hade heldst velat ha kvar henne. Det  är inte samma sak utan henne=(. Men allt verkar gå bra ändå. Vi har Auditon nu på lördag gud jag blir så nervös, men tillsammans så klarar vi det.

Prata om Audition minns ni att jag var påAuditon för Scengynmnasiet i Skärholmen? Jo det är så att jag har fått poäng resultatet  och jag fick 18 poäng av 20. Det är jätte bra jag är verkligen jätte nöjd känner mig jätte stolt. Ja det gick bra för mig till slut jag som var så nervös den där dagen. Nu får jag bara hoppas på att jag kommer in. Önska mig lycka till :D

Nu måste jag gå, ska gå och göra mig redo för dansen. Vad ska jag ha på mig? mjukis så klart men jag vill inte ha på mig mjukisar för att ha påvägen dit. Usch nej kommer se ut som en luffare haha nä men det är skönt med mjukis . Men aah det får väl bli jeans.

Juste idag fyller jag 8 månader med min älskling jag ska se ifall han kommer ihåh och säger nånting haha :P Men han jobbar nu men senare på kvällen kanske? tror jag ska gå förbi hans jobb efter dansen för att ge honom en varm kyss!

Puss & Kram














Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0