Tisdag...

Idag på praktiken var det helt okej tiden gick snabbt som tur. Katherine var inte där ida pga hon är i Danmark. Konstigt innan hon åkte så sa hon att hon skulle koma tillbaka igår. Det kanske belv ändrade planer. Jag hoppas iallafall att få se henne imorgon. Det är mycket roligare när hon är där för då har man någon att prata med. Klart man pratar med personalen där och så men ni förstår väl vad jag menar? Det är inte samma sak.

Jag gick inte på dansen idag sorry tjejer. Men jag kännde verkligen för att stanna hemma idag efter så mycket träning. Inte bara därför, min syster var på besök med Filip. Jag träffar inte dem ofta och när jag väl träffar dem så vill jag självklart vara med dem! Vi ses inte så ofta speciellt nu när Carolina (min syster) är gravid igen. Hon är rätt svag, trött jämt och orkar inte lika mycket. En till bebis woow, får väl hoppas på att det är en flicka för Filip finns ju. Men skulle ändå bli glad med en pojke till., för Filip är en riktig tjockis haha men en gullig tjockis som man vill äta upp. Med syrran umgicks vi och snackade om massa grejer som säljs på nätet. Allt på nättet som värkar vara så bra är inte så bra som man tror egentligen. Man måster verkligen akta sig så att man inte blir lurad. Vi pratade om massor även om vilken jacka som passar bäst till hennes snygga klänning. Hon ska gå på någon fest, minns inte riktigt. Det slutade med att hon ska få låna min svarta jacka som jag köpte för någon månad sedan:)

Nu känner jag mig jätte trött fy! Imorgon praktik igen, oohh nej. Ska ju vara där i två veckor. Men jag hoppas det inte går trögt för jag känner inte att jag orkar gå. Känner mig så trött på skolan och praktiken. Vill bara kunna slappa utan att behöva tänka på nånting. Ge mig sommar! längtar så mycket speciellt till min och älsklingens semester.

Juste igår innan jag somnade så tänkte jag på Alex jätte mycket. Jag fick inte bort honom ur mina tankar. Jag ville bara vara med honom. När jag plötsligt fick ett sms av honom. Jag blev helt chockad han brukar inte messa mig efter jobbet för då är han riktigt trött. Jag blev så glad och varm i hela kroppen när jag läste hans sms. Älskling du är bäst,!

Det gör så ont, jag orkar inte längre. Samma sak hela tiden!! Jag saknar dig, vill pussa dig, krama dig och aldrig nånsin släppa dig =(

God natt folk / Jannina ♥



Kommentarer
Laii

fick inte din syrraa barn nyss:S stört nån vill ha barn snabbt hon har knappt lärt känna sonen hon har nu juh..

2009-05-06 10:26:22



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0