ONSDAG

Jag skriver nästan aldrig i mitt blogg:( Tråkiiig jag är, jag vet! Jag måste börja skriva för det är kul att läsa allt längre fram.

Igår gick jag inte till skolan pga att jag hade så svårt att gå upp på morgonen, jag har vänt på dygnet. Jag hade ångest för att jag inte gick till skolan men det kändes ändå jätte skönt.

Jag ville inte tillbringa hela min dag hemma och lata mig så jag gick up och cyklade. Jag cyklade ända till Masmo det värkte i mina ben. Jag stanade i Max och drack vatten. Dumma mig, jag hade inte ens vatten med mig. Jag var helt död, jag kommer inte kunna fortsätta vägen tillbaka om jag inte får i mig lite vatten tänkte jag. Uppförsbacken var jobbigast men jag klarade mig hela vägen hem utan att stanna. Saken e vill förbättra min kondition och komma i bättre form till sommaren ;) Jag funderar på att åka ut och cykla igen då blir det min tredje dag i rad. Men jag får se om jag orkar, jag är ganska lat ibland.

När jag äntligen kom hem så tänkte jag att det verkligen var värt det. När jag kom hem så åt jag ett äpple och gick in i duschen. Kändes som att jag var  helt rutten när jag stod i duschen när vattnet ran över min kropp men ändå så skönt.
 
Senare på dagen hade jag dans då vare ännu mer träning. Mina ben kändes mest! Men det var ändå skönt att få träffa tjejerna lite och få igång dansen igen efter att inte ha gått på två lektioner. Vi har Audition snart för 08 festivalen, fet är nu på lördag! allt måste se perfekt ut. Det är en ny dans som jag inte ens har hunnit lära mig eftersom att jag varit borta. Den hinner jag inte lära mig. Jag tror vi har dans idag igen men är lite osäker, måste höra med tjejerna.

Juste nu är jag i skolan på "engelska lektionen". Vi har ingen lärare så ingen har koll på oss. Alla passar på att göra annat än att jobba. Inte bra! men jag vet faktiskt inte vad jag har kvar att göra. Jag måste börja logga ut snart för "lektionen" är snart slut. Det är ju så lite kvar till sommarlovet. Men jag kommer få sluta tidigare för flygbiljetterna är redan bokade och färdiga. Snart åker jag, äntligen men det är ändå tid kvar fan då:( läääängtaar sååååååå mycke!!

På torsdag blir det en månad till med älsklingen:D


puss på er!!!




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0