Audition

Nu känns det som att jag aldrig skriver på bloggen. Vet inte varför det har varit så, jag har värken haft lust eller ork att göra det.
Igår var jag på dans auditon på Scengymnasiet i Skärholmen. Jag var jätte närvös känndes som att jag nästa skulle trilla ner på golvet. Vi fick göra en massa övningar på mordern dans och balett. Man fick även ha ett eget solo på ca 1 minut. Zoe följde med mig som stöd och för att vara men i mitt solo. Det är så att i dansgruppen håller vi på att träna sten inför en audition den 14de April. Det är till för 08 festivalen som är i Augusti. Därför hade jag inte haft tid att träna mitt eget solo. Så jag valde att taen dans från gruppen därför fick zoe komma för att det är en grupp dans.


MIn audition på scengymnasiet gick ganska bra som tur. Det verkade som att lärarna tyckte om mig. Jag tappade inte bort mig i nånting det ä jag så himla glad för. Om inte Zoe hade följt med så hade jag nog inte klarat mig lika bra. Men nu får hoppas med att jag kommer in:)

Juste nu är jag i skolan och Fathi står och tittar på vad jag skriver.. Jag ska in och göraprov nuu hej åå <33333333


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0