Andra skoldagen haha

Hej bloggen!
Jag har glömt att berätta att jag ska göra en utbildning för att bli barnskötare. Det är en utbildning på bara 9 månader:) Jag vill verkligen klara av den, klart jag gör!
 
Just nu sitter jag i skolan, vi har precis fått våra datakoder. Skolan ligger lite utanför södertälje. Det är långt ifrån mig men det är ju värt det. Tänker helatiden på att det bara är 9 månader. Det är iallafall trivsamt här. Tur att jag har Eda här som jag känner. För annars skulle det nog inte vara lika trivsamt. Vi börjar klockan 9 och slutar halv 4 varje dag. Det gäller att gå upp tidigt varje morgon.

Efter skolan har jag träning, så det blir raka vägen mot älvsjö efteråt. Vi ska uppträda igen nu på lördag i Hallonberget. Så Tania sa att vi borde träna och ändra på mixen. Jag har med mig alla mina scen klädder. Tyvär så har vi inga skåp så jag måste gå runt o bära på min tunga väska :( Men så tung är den inte.


kram

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig:)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0